بازگشایی فضاهای مختص زنان تا دهه کرامت

مجموعه های شهربانو، شهردخت و بوستان های بانوان، دهه کرامت به طور کامل بازگشایی می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، زهرا بهروزآذر مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به شروع به کار تدریجی مجموعه های شهربانو، شهردخت و بوستان بانوان اظهار داشت: در زمان تعطیلی مجموعه ها اقدامات لازم در خصوص نگهداشت، فعال سازی و استانداردسازی مجموعه ها از جمله؛ تعمیر و راه اندازی سیستم گرمایشی- سرمایشی، رنگ آمیزی فضاها، استانداردسازی بخش های مختلف استخر، سرویس کلیه تاسیسات موتورخانه ها، رسیدگی به فضای سبز و تعمیر بخش های مختلف مجموعه انجام شد. 

او در ادامه به غربالگری کارکنان شاغل در بوستان های بانوان پیش از بازگشایی بوستان ها اشاره کرد و گفت : بوستان های بانوان همزمان با اعلام سازمان بوستان ها و فضای سبز، از هفته سوم اردیبهشت ماه و پس از ضدعفونی مجدد تمامی قسمت ها با رعایت نکات فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی شده و شروع به فعالیت کردند.

مجموعه های شهربانو و شهردخت نیز با ابلاغ پروتکل های ستاد ملی مبارزه با کرونا با اخذ کد بهداشتی از طریق سامانه salamat.gov.ir و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی شخصی بازگشایی شدند و در حال فعالسازی واحدها می باشند که تا دهه کرامت به طور کامل تمامی بخش ها فعال و آماده پذیرایی از  بانوان و دختران  شهروند خواهد بود.

 مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: بانوان شهروند نیز با همراه داشتن لوازم بهداشتی موردنیاز شخصی و رعایت  فاصله گذاری اجتماعی می توانند از امکانات مجموعه های شهربانو، شهردخت و بوستان های بانوان استفاده نمایند.

بهروزآذر در ادامه از بازگشایی استخر روباز در بوستان های بانوان مناطق 3، 16 و 19 و پیست سوارکاری بوستان بانوان منطقه 19 «شهربانو ولایت» خبر داد و افزود: تا پایان دهه کرامت با بازگشایی تمامی واحدها از جمله پیست دوچرخه سواری، پیست سوارکاری، ترامپولین، سالن های ورزشی چندمنظوره، کارتینگ اتومبیلرانی، زمین های تنیس و بدمینتون، بسکتبال، والیبال روباز و ... قصد داریم بخشی از اثرات نامطلوب کرونا بر دختران و بانوان تهرانی را کاهش دهیم.

۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: 1289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =