هم افزایی دستگاه ها برای شتاب گرفتن واکسیناسیون شهروندان

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ در دومین جلسه فصلی ستاد بحران منطقه ۵ گفت: باید با یک هم افزایی خوب روند تزریق واکسن به شهروندان شتاب گرفته تا زودتر شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا باشیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، دومین جلسه فصلی ستاد بحران منطقه با موضوع واکسیناسیون شهروندان مقابل بیماری کرونا برگزار شد.

در این جلسه محمود کلهری شهردار منطقه ۵ همراه با فرمانده قرارگاه عملیات قدس، فرمانده سپاه ناحیه، رئیس پلیس راهور منطقه، رئیس اورژانس مطنقه،رئیس آتش نشانی منطقه و نماینده مرکز بهداشت شمال غرب تهران حاضر بودند و شهرداران نواحی و معاونین شهردار نیز به صورت مجازی در این نشست شرکت کردند.

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ در این نشست با تاکید بر اینکه باید همه دستگاه ها برای واکسیناسیون شهروندان بسیج شوند گفت: باید با یک هم افزایی خوب روند تزریق واکسن به شهروندان شتاب گرفته تا زودتر شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا باشیم.

شهردار منطقه ۵ بر آمادگی شهرداری برای هرگونه همکاری با وزارت بهداشت در این راستا خبر داد و افزود: ما آمادگی داریم تمامی سوله ها و مراکز عمومی خود را در اختیار وزارت بهداشت برای واکسیناسیون شهروندان قرار دهیم.

کلهری تاکید کرد: باید برای تشویق مردم به واکسیناسیون اقدامات بیشتری شود و همچنین لازم است تا ساعات واکسیناسیون شهروندان افزایش یافته و به حتی سه شیفت در شبانه روز برسد.

در این نشست حاجی حسینی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط مرکز بهداشت شمال غرب تهران و اورژانس را ارائه داد.

۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 12899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =