اصلاح هندسی و ایمن سازی خیابان شهید صادقی در منطقه ۱۹

عملیات اصلاح هندسی خیابان شهید صادقی (سه راه باغبانی) در محدوده منطقه ۱۹ با هدف افزایش ایمنی و سهولت تردد خودروها در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به حجم بالای تردد خودروها در خیابان شهید صادقی و فقدان ایمنی لازم گفت: در همین راستا عملیات ایمن‌سازی و اصلاح هندسی این خیابان برای کاهش تصادفات احتمالی به عنوان یکی از مطالبات اصلی شهروندان و شورایاران در اولویت پروژه های عمرانی توسعه محله ای قرار گرفت.  
او افزود: طی این عملیات  ۱۳۰ متر رفیوژ میانی در معبر ایجاد و ۴۰ تن آسفالت نیز به منظور احیاء سرعتکاه‌های موجود پخش می شود. ضمن اینکه نهر واقع در خیابان جمع آوری و عملیات احداث کانیو با هدف هدایت روانتر آب های سطحی، جلوگیری از تجمع حشرات و تقلیل هزینه های لایروبی اجرا شد.
او در تشریح پروژه توسعه محوری دیگر از تکمیل زمین های بازی بوستان شریعتی خبر داد و افزود: این زمین ها در راستای رفاه حال شهروندان در مجموع به مساحت ۸۰۰ متر مربع در قالب عملیات زیرسازی، خاکبرداری، بتن ریزی و اجرای جدول در ضلع شمال شرق  و جنوب شرقی این بوستان احداث و آماده بهره برداری شده است.  
به گفته توکلی طی هفته گذشته ۲۵۰ تن آسفالت نیز برای بهسازی معابر منطقه از جمله خیابان نیایش کوچه هدایت، خیابان بخشنده، دولتخواه شمالی، بزرگراه شهید هاشمی، دهکده توحید، خیابان شهید اناری (مدرسه شهید اناری) و ... صرف شد.

۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 12907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =