جشنواره غذای محلی در مجتمع ولیعصر(عج) محله اتابک منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: جشنواره غذای محلی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجتمع ولیعصر(عج) در قالب پویش «ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی» برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ اکبر مختاری با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف ایجاد حس مسئولیت پذیری و مشارکت ساکنین آپارتمانها از سال گذشته آغاز به کار کرده است، و اکنون در مرحله فاز ترویجی است.

به گفته او، تاکنون در فاز دوم این طرح، چهار اقدام شامل شناسایی متخصصین ساکن در مجتمع (پزشک- معلم- کارمند...) به منظور رفع مشکلات و مسائل مجتمع،   توزیع کارتن پلاست به شهروندان ساکن در مجتمع ولیعصر(عج) با هدف تفکیک پسماند از مبدأ، برپایی نمایشگاه آثار بازیافتی در مجتمع برای بازدید عموم و  زیباسازی دیوار همسایگی با نصب تراکت در مجتمع با مشارکت خوب ساکنین  به اجرا درآمده است.

مختاری اضافه کرد: جشنواره غذای محلی مجتمع ولیعصر(عج)  با حضور بانوان و دختران ساکن مجتمع از اقوام مختلف با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با رویکرد مشارکت و همسایگی در سرای محله اتابک برپا و غذاهای سنتی همزمان با مناسبت ماه محرم پخش شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: این طرح در فاز نخست با پنج رویداد با عناوین «چای همسایگی»، «مدیریت بحران با محوریت آموزش آتش نشانی عمومی»، «ورزش همسایگی»»، «پاکزی» و «ایجاد باغچه های همسایگی» اجرا شد.

                                                                                                                                    

۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 12909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =