بررسی آخرین وضعیت پیشرفت ایستگاه‌های خط ۷ مترو

آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی ۵ ایستگاه از خط ۷ مترو که در آستانه بهره‌برداری و یا تکمیل ورودی‌های جدید هستند، مورد بررسی و بازدید میدانی قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در بازدیدی که با حضور علی امام مدیرعامل شرکت مترو به همراه مهندس محمود یوسفی مجری خط ۷ و پیمانکاران و دست‌اندرکاران این خط انجام شد، ایستگاه توحید که افتتاح آن برای پاییز امسال برنامه‌ریزی شده و عملیات ساختمانی آن در حال انجام است، مورد پیمایش میدانی قرار گرفت و در ادامه از آخرین وضعیت ورودی‌های جدید ایستگاه‌های برج میلاد، مهدیه، رودکی و مولوی نیز بازدید به‌عمل آمد.

در پایان این بازدید بر تکمیل و راه‌اندازی ورودی‌های جدید دو ایستگاه برج میلاد و مهدیه در مهر ماه تاکید و مقرر شد ورودی‌های جدید ایستگاه‌های رودکی و مولوی نیز در صورت تامین به موقع منابع مالی، تا قبل از شروع زمستان آماده افتتاح شوند.

ایستگاه‌ توحید در تقاطع خیابان‌های آزادی و نواب نیز با تزریق بخشی از پول اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ قابلیت بهره‌برداری قریب‌الوقوع را خواهد داشت. این ایستگاه قطعاً بعد از ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ و به عنوان یکصد و چهل و یکمین ایستگاه شبکه مترو تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 12927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =