‌ سرای محلات ۱۴ گانه قلب پایتخت به شبکه تزریق واکسن کرونا می پیوندند

بر اساس مصوبه جلسه ستاد بحران منطقه ۶ در بیست و چهارمین روز از شهریور ماه، نشستی با حضور مدیران شهری، رابط هییت رییسه شورایاران، مدیران سرای محلات ۱۴ گانه منطقه ۶ برگزار و بر تسریع فرایند واکسیناسیون در محلات تأکید شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، عبدالرضا نداف سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در این نشست گفت: هدف از راه اندازی و استفاده از ظرفیت سراها، جهت پیوستن به شبکه واکسیناسیون را تسریع فرایند تزریق واکسن، بهبود دسترسی شهروندان برشمرد و این امر را با همکاری مرکز بهداشت شمال غرب تهران، بسیج ناحیه ولیعصر (عج) و ظرفیت های منطقه در محلات مختلف قابل اجرا دانست.

وی با اشاره به اجرای طرح بصورت پایلوت در تعدادی از سرای محلات افزود: طرح راه اندازی تزریق واکسن کووید ۱۹ در محلات ۱۴ گانه را جهت رفاه حال شهروندان و افزایش سرعت تزریق واکسن در کمترین زمان ممکن برشمرد و در صورت تامین زیر ساخت های لازم طرح مذکور در بقیه سرای محلات نیز اجرا خواهد شد.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه بر نحوه اجرای این طرح با مشارکت گروه های دوام و هلال احمر تاکید کرد و بیان داشت: مشارکت افراد در این طرح کاملا داوطلبانه است و ظرفیت های انسانی خوبی جهت ثبت نام و فرایند تزریق موجود است.

سپهری رابط هییت رییسه شورایاران منطقه ۶ در این جلسه گفت: سراهای محلات با همکاری در انجام واکسیناسیون به سرعت بخشیدن پیشگیری و کنترل کرونا کمک کنند

محمد علی جواد سپهری با تاکید بر اینکه فراخوان تزریق واکسن کرونا از سوی سراهای محلات اعلام خواهد شد اظهار داشت: مدیران محلات با همکاری در انجام واکسیناسیون به سرعت بخشیدن پیشگیری و کنترل کرونا کمک کنند.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه۶، در راستای تعامل، همکاری‌ و پشتیبانی با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در امر واکسیناسیون عمومی با راه اندازی و تجهیز سرای محلات، کمک قابل توجهی را به جامعه و درمان کشور خواهد کرد.

شناسایی نقاط حساس و آسیب پذیر سراهای محلات، شناسایی پزشکان، پرستاران و کادر درمان داوطلب  جهت همکاری و همیاری، استفاده از فضای مناسب در ساختمان سرای محلات در بحث واکسیناسیون و ... از  دیگر موارد مطروحه در این نشست بود که مورد بررسی قرار گرفت.

۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 13000

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =