هدف اصلی «تهرانیار» ترویج فرهنگ «مسئولیت پذیری اجتماعی» است

دومین دوره فعالیت پویش «تهرانیار» با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی، با همکاری شهرداری تهران و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی، سید مالک حسینی توجه به محرومیت‌زدایی، رویکرد مدافع شفافیت و ضدفساد، کارآفرینی اجتماعی، ارتقای فرهنگی و اجتماعی محله‌محور را از محورهای مهم نیاز شهر تهران در حوزه مسئولیت اجتماعی دانست.

او گفت: یکی از برنامه‌های آتی که از تکالیف تعیین شده برابر مصوبه شورای شهر نیز هست٬ اعطای «جایزه مسئولیت پذیری اجتماعی» در شهر تهران است و به همین منظور شاخص‌های علمی طراحی و تدوین کرده‌ایم تا بتوانیم ارزیابی دقیق و منصفانه‌ای از فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی داشته باشیم و انشاالله  با همراهی اتاق بازرگانی تهران و تایید نهایی مدیریت شهری در سطح عالی و در سال جاری این مراسم را برگزار کنیم.

به همین منظور از سازمان‌های مردم‌نهاد٬ بنگاه‌های تجاری و افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند دعوت می‌کنیم تا در کنار ما به ترویج این فرهنگ اهتمام ورزند.

در همین راستا پویش تهرانیار عموم مردم  چنانچه مجموعه یا افرادی را می‌شناسند که در حوزه مسئولیت اجتماعی فعالیت دارند، آنها را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ تهرانیار معرفی کنند.

۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 13005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =