منطقه ۹ با آمادگی کامل به استقبال مهر می رود

در آستانه بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، جلسه هماهنگی استقبال از مهر با حضور معاونت ها و ادارات خدمت رسان منطقه ۹ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، با هدف تسهیل در عبور و مرور ایمن دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جلسه استقبال از مهر ۱۴۰۰، با حضور اعضای کارگروه بهبود زیر ساخت های مراکز آموزشی و آماده سازی مدارس انجام شد.
پیرو ابلاغ دستورالعمل طرح استقبال از مهر در سال ۱۴۰۰ توسط معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، جلسه کارگروه بهبود زیر ساخت های مراکز آموزشی و آماده سازی مدارس منطقه ۹ با حضور نمایندگان پلیس راهور، آموزش و پرورش، ادارت آب و برق، معاونین اجرایی و شهرداران نواحی تشکیل شد.
در این جلسه مصوبات ۱۲ گانه تنظیم که مقرر شد؛ پلیس راهور منطقه نسبت به شناسایی نقاط و مراکز آموزشی در خیابان های آزادی و دکتر هوشیار، شمشیری، شهید بختیاری(سی متری جی) با استقرار اکیپ راهور برای رفع گره های ترافیکی اقدام  و تیم های آموزشی، هدایت و کنترل ترافیک را برای بازگشایی مدارس برنامه ریزی کند.
 همچنین  بازدید از اطراف مدارس و جمع آوری کابل های  نا ایمن در تابلو های برق، رفع خاموشی های احتمالی معابر، اعلام شماره تلفن برای اطلاع رسانی ایرادهای برقی در دستور کار اداره برق رودکی قرار گرفت.
معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز موظف شد نسبت ارائه لیست مدارس منتخب به سایرمعاونت ها به منظور انجام عملیات اجرایی اقدام کند.
 به این منظور و برای تلطیف فضای حیاط مدارس همچنین مصوب شد تا معاونت خدمات شهری نسبت به کاشت درخت در مدارسی که لیست آن توسط آموزش و پرورش ارسال می شود، اقدام کند.
 و در خاتمه مقرر شد تا برای تامین ایمنی معابر، ایمن سازی در اطراف محل های حفاری توسط ادارات خدمت رسان انجام شود که در این راستا مجوز حفاری تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰ صادر نخواهد شد.

۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 13035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =