نواخته شدن زنگ شکوفه ها در مدارس منطقه  ۱۵

زنگ شکوفه ها همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه شاهد نصر ویژه کلاس اولی ها پنجشنبه اول مهر به صدا درمی آید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۵ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به دانش آموزان، مربیان، مدیران و اولیای آنها گفت: تقارن این ایام با  هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و فداکاریهای رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی است.

شهردار منطقه در ادامه ضمن تاکید بر توجه به مدارس برای داشتن آینده ای روشن افزود: در دوران دفاع مقدس دانش آموزان نقش بی بدیلی داشتند و ۳۶ هزار دانش آموز در دفاع از میهن شهید شدند که این امر وظیفه دانش آموزان را سنگین می کند.

محمدی اضافه کرد: مدیریت شهری در تلاش است با ارتقای کیفیت زندگی؛ بستری را فراهم کند که لایق شهروندان مومن و ولایی منطقه ۱۵ باشد.

او در ادامه به اجرای طرح استقبال از مهر در شهریور ماه اشاره کرد و گفت: طی یک ماه گذشته مدیریت شهری، مدارس و معابر منتهی به آنها را مورد بازبینی قرار داده و نسبت به رفع نواقص مربوط به زیباسازی، ترافیک، فضای سبز، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی محله ها اقدام کردیم تا شهر برای شروع سال تحصیلی با نشاط آماده باشد.

آیین جشن شکوفه ها پنج شنبه در مدرسه شاهد نصر و زنگ مهر شنبه در مدرسه علامه قزوینی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با حضور مدیران شهری و آموزش و پرورش برپا می شود.

همچنین شنبه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مراکز پرتو ویژه کودکان کار و مدارس منتخب نواحی شهید ثانی، مقداد، امام باقر(ع) و امام جعفر صادق برگزار می شود.

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 13089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =