بهره برداری از مراکز و امکانات جدید واکسیناسیون شهرداری تهران

ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری تهران تشکیل و مقرر شد مراکز جدید واکسیناسیون شهرداری تهران در قالب ۱۳ مرکز ثابت، ۳ مرکز خودرویی و ۱۰ مرکز سیار روز پنج شنبه اول مهرماه با حضور شهردار تهران مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری تهران با حضور علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان جانشین شهردار در این ستاد تشکیل شد.

در این ستاد مقرر شد برای هم افزایی هر چه بیشتر توان شهرداری تهران با وزارت بهداشت برای سرعت بخشی به واکسیناسیون شهروندان تهرانی مجموع امکانات جدید شهرداری تهران در قالب ۱۳ پایگاه ثابت متعلق به شهرداری تهران در کنار ۳ مرکز خودرویی تزریق واکسن و نیز ۱۰ خودرو سیار ویژه تزریق واکسن جهت مددجویان و افراد آسیب پذیر از روز پنج شنبه در بازه زمانی ساعت ۸ تا ۲۰ فعال خواهد شد.

به این تریب پیش بینی می شود با به کارگیری و بهره برداری از این مراکز و امکانات جدید ظرفیت تزریق واکسن به میزان ۳۰۰ هزار دُز در تهران افزایش یابد که در کنار سایر مجموعه های از پیش واگذار شده شهرداری تهران نقش مهمی در سرعت بخشی به واکسیناسیون پایتخت ایفا خواهد کرد.

شهرداری تهران پیش از این ۴۳ پایگاه را در اختیار امور مربوط به واکسیناسیون قرار داده و در تجهیز و آماده سازی ۹ پایگاه نیز مشارکت داشته است. در طرح جدید ۱۳ مرکز ثابت، ۳ مرکز خودرویی و ۱۰ مرکز سیار نیز به پایگاه های قبلی اضافه می شود.

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 13128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =