بررسی لایحه جامع پارکینگ ها در شورای شهر در آینده ای نزدیک

شهر: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: به زودی با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران لایحه جامع پارکینگ عمومی‌ شهر مجدا بعد از بازنگری، رفع ایرادات و بروزرسانی در شورا شهر مطرح خواهد شد.

جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر درباره لایحه پارکینگ های عمومی گفت: به زودی با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  لایحه جامع پارکینگ عمومی‌ شهر مجدا بعد از بازنگری، رفع ایرادات و به روزرسانی در شورا شهر مطرح خواهد شد.  

او ادامه داد: در گذشته های دور این موضوع مطرح شده بود، بخش هایی تصویب شد و بخش هایی هم با گذشت زمان به فراموشی سپرده شد و در شورا بررسی نشد.  

تشکری هاشمی با اشاره به اینکه همه مناطق شهر تهران با مشکل کمبود پارکینگ مواجه هستند عنوان کرد: راه حل این مشکل در لایحه در قالب یک بسته پیشنهادی برای تامین پارکینگ ها بررسی خواهد شد.

او در ادامه در پاسخ به سوال بهسازی ناوگان حمل و نقل و عمومی گفت: منابع شهرداری تهران آنقدر گسترده نیست که بتوانیم همه امکانات و تجهیزات را طبق استاندارد های روز و ۱۰۰ درصد نیاز به روز رسانی کنیم، اما در این زمینه یک اولویت بندی صورت گرفته است . اولویت اصلی ما به کارگیری امکانات فعلی و تعمیرات و بازسازی آن ها است‌ تا بتوانیم با منابع محدود حداقل نیازهای شهروندان را تامین کنیم.  

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران افزود: در گام دوم هم باید از طریق توسعه و هوشمند سازی، کمبودهای موجود در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی را با همکاری مجموعه واحدهای حوزه حمل و نقل پوشش دهیم.

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 13136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =