ساختمان شهرداری منطقه ۱۶ به عکس شهدای کارمند شهرداری، مزین شد

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ صبح روز سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با خانواده های شهدای شهرداری، همسر شهید کلاته و همسر و پسران شهید رعنایی مقدم دیدار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، ابتدای این جلسه اکبری مسئول امور ایثارگران منطقه ضمن عرض تبریک این هفته و تشکر از حضور خانواده های معظم شهدا اظهار داشت: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و امروز به برکت خون پاک شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است که مایه افتخار و غرور است.

در ادامه پسران شهید رعنایی مقدم ضمن تشکر از شهردار منطقه و همکاران حاضر در جلسه، از این که بعد از گذشت ۴۴ سال با ایشان تماس گرفته شده بود بسیار ابراز خوشحالی کردند، سپس همسر شهید کلاته با بیانی شیرین خاطره ای از شهید بزرگوار، از زمان اعزام همسر خود و اخذ رضایت از ایشان در حضور رئیس وقت را بازگو کرد.

در پایان شهردار منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و ماه صفر و اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بسیار خرسندیم که در خدمت شما عزیزان هستیم، شما عزیزان که همکاران ما در شهرداری تهران هستید، شهرداری تهران شهدای بسیاری را تقدیم این مرز و بوم کرده که مایه خیر و برکت هستند، منطقه ۱۶ نیز بیش از ۳۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب و دفاع مقدس کرده که حضور شما عزیزان ضمن اینکه یاد و خاطره شهدا را زنده می کند برای منطقه نیز مایه خیر و برکت است،  بدون شک بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی واجب بر همه ماست و یاد و نام این عزیزان با گذشت سال ها هرگز خاموش نمی شود.

شایان ذکر است شهید عبدالجواد کلاته، اول دی ماه ۱۳۲۷ متولد و در تاریخ نهم آذر ماه ۱۳۶۰ در منطقه بستان به شهادت رسیده است و شهید فرامرز رعنایی مقدم، سی ام فروردین ۱۳۲۰ متولد و دوم بهمن ۱۳۶۶ در منطقه ماووت عراق به شهادت رسیده است و هر دو عزیز از بسیج شهرداری تهران به جبهه مقاومت اعزام شده بودند.

لازم به ذکر است بعد از جلسه با حضور پیمان پورنصر شهردار منطقه، سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید رجایی، پالیزدار رئیس آموزش و پرورش منطقه، مدیران بنیاد شهید و خانواده شهیدان کلاته و رعنایی مقدم از تمثال شهدای شهرداری، در لابی منطقه بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان کلاته و رعنایی مقدم رونمایی شد.

در پایان حاضرین به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور در مقبره شهدای گمنام بوستان بهمن و ادای احترام به مقام شامخ سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهدای گمنام مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا را برگزار کردند و در این آئین بزرگداشت شرکت کنندگان با قرائت فاتحه به روح مطهر شهداء و امام شهداء با آرمانهای والای امام و شهداء تجدید میثاق نمودند 

۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 13143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =