آغاز عملیات بهسازی روکش آسفالت خط یک اتوبوس های تندرو

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آغاز اقدامات اجرایی با هدف بهسازی روکش آسفالت خط یک اتوبوس تندرو خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی با بیان آنکه مسیرها و ایستگاه های خطوط اتوبوس تندرو شهر تهران به طور مستمر تحت دوره های ترمیم و بهسازی قرار می گیرند، یادآور شد: مرمت روکش آسفالت خط یک بی آر تی براساس ضرورت ها و اولویت های اجرایی از بخش حدفاصل چهارراه سبلان تا پل چوبی در محدوده منطقه ۷ شهرداری تهران آغاز شده است.
صبوری با اعلام اجرای تراش و روکش کلی آسفالت در ایستگاه های فرودگاه و فتحنایی با استفاده از آسفالت پلیمری، تصریح کرد: عملیات بهسازی روکش آسفالت به زودی در ۴ ایستگاه بوعلی، منتظری، امام حسین(ع) و پل چوبی به انضمام مسیرهای حدفاصل این ایستگاه ها انجام خواهد شد.
به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، تاکنون بیش از ۱۸۰ تن آسفالت پلیمری در مساحتی بالغ بر ۱۳۳۰ مترمربع از خط یک بی آر تی پخش و اجرا شده است و تلاش خواهد شد برنامه عملیاتی پیش بینی شده برای ترمیم این خط در مهرماه سال جاری به سرانجام برسد.
گفتنی است خط یک اتوبوس‌های تندرو یا همان بی آر تی از پایانه آزادی آغاز و تا چهارراه تهرانپارس ادامه دارد. این خط دارای ۲۴ ایستگاه بوده و غرب تهران را به شرق آن و بالعکس متصل ساخته است.

۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 13189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =