تجلیل از رزمندگان شاغل در منطقه ۲۱

در مراسمی با حضور رضا رجب زاده شهردار منطقه ۲۱، بهاری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه های انسانی، پرتوی جانشین این معاونت، افشاری مسئول اداره رفاه و ایثارگران، از رزمندگان معزز شاغل در منطقه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب زاده در ابتدای این نشست گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام را که به عنوان الگویی تمام عیار و معلمی راستین برای رزمندگان و ایثارگران ما در طی هشت سال دفاع مقدس بودند، را گرامی میداریم.

رجب زاده افزود: وجود روحیه جهاد و ایثار هم اکنون نیز پس از سالهای متمادی از پایان جنگ‌تحمیلی در تمامی جبهه های خدمت به مردم و شهروندان دیده می شود، چرا که وجود آرمان های والایی از جمله دفاع از حقوق مظلوم از جمله معیار های بنیادی انقلاب اسلامی ایران می باشد.

طی این مراسم هر یک از رزمندگان معزز شاغل در منطقه ۲۱ به بیان درخواست ها و مشکلات خود و گفتگوی بی واسطه با شهردار این منطقه پرداخت. در پایان این مراسم نیز رضا رجب زاده شهردار منطقه ۲۱ با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از ایثارگری‌های رزمندگان معزز شاغل تجلیل کرد.

۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 13237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =