۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 13247

آکادمی ورزشی رایگان در منطقه ۱۱

زمین ورزشی چندمنظوره دایر شد
آکادمی ورزشی رایگان در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: همزمان با آغاز ماه مهر، زمین چند منظوره ورزشی و آکادمی رایگان ورزش های بسکتبال، والیبال و بدمینتون در ضلع شمال بوستان رازی واقع در خیابان قزوین دایر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، نصراله آبادیان در این باره توضیح داد: در راستای برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران ماده ۸۰ بند ۸  در خصوص توسعه زیر ساخت های ورزشی، از سوی اداره تربیت بدنی معاونت اجتماعی و فرهنگی زمین ورزشی چند منظوره برای استفاده بانوان و آقایان ساکن در محله های جنوبی این منطقه تجهیز و راه اندازی شد.

آبادیان افزود: با توجه به این که محله های جنوبی منطقه ۱۱ به لحاظ سرانه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی کم برخوردار هستند؛ یک قطعه زمین به مساحت ۶۰۰ متر مربع در بوستای رازی  برای رشته های ورزشی بسکتبال، والیبال و بدمینتون دایر شده است.

او با بیان این که کلاس های ورزشی رایگان در محل این زمین دایر شده است؛ ادامه داد: علاقمندان برای استفاده آموزشی و تفریحی می توانند از سرای محله خود معرفی نامه دریافت کرده و به بوستان رازی واقع در خیابان کارگر جنوبی، میدان قزوین، خیابان قزوین مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۴۰۵۳۷۸ اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه ۱۱ تماس بگیرند.

به گفته آبادیان زمین ورزشی مورد نظر به مساحت ۶۰۰ متر مربع برای استفاده چند منظوره ورزش های بسکتبال، والیبال و بدمینتون تجهیز شده است و آکادمی های بسکتبال، بدمینتون و والیبال به صورت رایگان از ابتدای مهرماه و به مناسبت استقبال از مهر در زمین ورزشی مذکور در دو بخش بانوان و آقایان دایر است.

۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 13247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =