آغاز کشف استعداد های ورزشی در مراکز پرتو منطقه ۱۵

طرح استعدادیابی ورزشی ویژه دانش آموزان مراکز پرتو همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری گروه خیرین به اجرا درآمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: استعدادیابی از اقشار محروم را از سال گذشته در این منطقه آغاز کردیم و در نخستین دوره مسابقات استانی، تیم منطقه ۱۵ موفق به کسب رتبه نخست شد و با همین انگیزه و رویکرد بود که امسال نیز این برنامه را به طور جدی از ابتدای سال تحصیلی به اجرا درآوردیم.

او ادامه داد: امسال نیز با حضور آیت الله پروایی عضو مجمع خبرگان رهبری زنگ مهر را در مراکز پرتو آغاز کردیم که این کار مورد توجه ایشان قرار گرفت و از شهرداری منطقه برای فراهم کردن این مجموعه قدردانی کرد و از کودکان خواست تا حداکثر تلاش خود را برای رسیدن به خواسته های خود انجام دهند.

محمدی به کشف استعداد های ورزشی امسال با حضور ۸۰ دانش آموز اشاره کرد و گفت: این برنامه به همت اداره تربیت بدنی و همکاری گروه خیرین «بر مدار مهر» طی یک روز با اجرای برنامه های متنوع ورزشی و انجام تستهای استعدادیابی از دانش آموزان به اجرا درآمد.

او اضافه کرد: این ارزیابی با حضور کارشناسان و مربیان ورزشی و به منظور شناسایی و هدایت صحیح علاقمندیهای کودکان به رشته های ورزشی انجام و در پایان به تمامی شرکت کننده اقلام کامل تحصیلی اهدا شد.

شهردار منطقه ضمن تشکر از خیرین و مسئولان انجمن های مردمی برگزار کننده این مراسم گفت: خیرین کمکهای نقدی و لباس برای دانش آموزان محروم و کم برخودار این منطقه تهیه کردند که از مشارکت و توجه این عزیزان تشکر می کنم.

او ادامه داد: توجه به اقشار کم درآمد و محروم جامعه به منظور فراهم کردن شرایط آنها برای حضور در مدرسه و کسب علم از مسئولیت های اجتماعی شهرداری تهران است که از همکارانم برای فراهم کردن این بستر و مشارکت با نیکوکاران و خیران قدردانی می کنم.  

۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 13248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =