اجرای طرح سلام محله در منطقه ۲

طرح سلام محله با هدف تکریم شهروندان و تسریع و تسهیل در رسیدگی به نیازها و مطالبات شهروندان در ناحیه۳ اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، امین کرباسی، سرپرست شهرداری ناحیه۳ با اعلام این خبر گفت: در راستای تکریم شهروندان وبهبود خدمت رسانی ،شهرداری ناحیه ۳ درابتکاری نو با اجرای طرح سلام محله ،پاسخگوی مطالبات و درخواست شهروندان است.
او افزود: دراین طرح،شهردار و روسای ادارات به صورت برنامه هفتگی روزهای دوشنبه در یکی از بوستان های پرتردد محله  و دارای ایستگاه ورزش شهروندی فعال ، حاضر شده و در ارتباط مستقیم با شهروندان به درخواست های آنها رسیدگی می کنند.
کرباسی گفت:  در این برنامه دیدار مردمی، شهروندان درخواست های خود را ارائه می کنند و مسائلی که در حیطه اختیارات ناحیه باشد رسیدگی و در صورت اینکه نیاز به بررسی و اعلام نظر حوزه های ستادی باسد، آنها را به منطقه ارجاع داده و کارشناسان ناحیه پس از پیگیری ،نتایج را به شهروندان اطلاع رسانی می کنند.
او با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم  به شهروندان در خصوص نام بوستان و زمان اجرای طرح از روزهای قبل انجام می شود،گفت: افزایش رضایت شهروندان و بهره مندی از دیدگاه های  آنها، بهبود کیفی خدمات شهری وکاهش پیام های ثبت شده درسامانه ۱۳۷ از جمله دستاوردهای طرح سلام محله است.

۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر: 13275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =