بررسی طرح های جدید اجتماعی فرهنگی برای رونق واکسیناسیون

نخستین نشست بررسی اقدامات شاخه حمایت های اجتماعی بخش عملیات ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این نشست که روز ۷ مهرماه در محل سالن اجتماعات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، اقدامات انجام شده همچنین پیشنهادات حاضرین در اجرای پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دز واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون شهرداری تهران عنوان و مورد بررسی قرار گفت.

امین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اجرای این پویش را گامی برای رسیدگی سریع به مهم ترین چالش موجود شهروندان تهرانی در دوره جدید شهرداری عنوان کرد و از پیشنهاد استقرار اتوبوس‌های سلامت در مراکز و میادین پر تردد شهر برای انجام واکسیناسیون شهروندان استقبال کرد.

توکلی‌زاده تاکید کرد که معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حوزه ارائه آموزش‌های شهروندی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تشویق شهروندان به مشارکت در امر واکسیناسیون فعال خواهد بود.

 علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و جانشین شهردار در این ستاد نیز در سخنانی به تشریح کم و کیف اجرای این پویش از آغاز تاکنون پرداخت و تاکید کرد بخش‌های مختلف شهرداری تهران برای تحقق اهداف این پویش بسیج شده اند و تا کنون این پویش با موفقیت اجرا شده است.

نصیری بیان کرد: در صورت اجرایی شدن طرح استقرار اتوبوس‌های سلامت در میادین پرتردد شهر سهولت بیشتری برای دسترسی مردم به واکسن ایجاد خواهد شد.

همچنین دراین نشست چالش‌های موجود و پیشنهادهای اعضاء مطرح و مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
کد خبر: 13302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =