معاونت فنی و عمرانی بستر بروز توانمندی مدیریت شهری پایتخت

محمد علی نژاد گفت: معاونت فنی و عمرانی  یکی از اصلی ترین حوزه هایی است که شهرداری می‌تواند ظرفیت های خود را به نمایش بگذارد و پروژه های مهمی را برای حل مشکلات شهر انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار شهر، سجاد محمد علی نژاد، مشاور و مدیر کل حوزه شهردار تهران در مراسم تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: معاونت فنی و عمرانی  یکی از اصلی ترین حوزه هایی است که شهرداری می‌تواند ظرفیت های خود را به نمایش بگذارد و پروژه های مهمی را برای حل مشکلات شهر انجام می دهد.
او با بیان اینکه در روزهای آینده مراسم تکریم و معارفه برای کل معاونت ها با حضور شهردار تهران برگزار خواهد شد، افزود: صبوری  زحمات زیادی کشیده و  بخاطر این زحمات،  شهردار تهران از او خواست که در قالب مشاور ارتباط او با مدیریت شهری برقرار باشد تا همچنان از ظرفیت و توانمندی او استفاده کنیم.
مشاور شهردار تهران ادامه داد: عباس شعبانی نیز مدیر پروژه‌های بزرگ در شهر تهران و سایر کلانشهر ها بودند و جمع بندی شهردار تهران این بود که ظرفیت ایشان را به توانمندی های شهرداری اضافه کند تا مجموعه شهرداری یک‌گام دیگر به سمت جلو پیش برود.

او اضافه کرد: بخاطر اهمیت این معاونت و برنامه جدی شهرداری در این دوره، شهردار تهران یکی از قدرترین  افراد مورد اعتماد خود را برای این معاونت انتخاب کردند، فردی که توانمندی باز کردن  گره‌هایی که حتی خارج از این معاونت و شهرداری  را دارد. 

در ادامه صفا صبوری دیلمی، معاون سابق فنی و عمرانی شهرداری تهران با تبریک به معاون جدید این معاونت در معرفی مدیران حوزه عمرانی و ظرفیت ها، اقدامات و برنامه ریزی های این  معاونت گفت: به شورای شهر پیشنهاد دادیم که شرکت خاکریز آب به سازمان جمع آوری آبهای سطحی و رودخانه‌های شهر تهران تبدیل شود تا بتواند خدمات بیشتری ارائه دهد، چرا که شرکت کار تجاری انجام می دهد. 
صبوری اضافه کرد: همچنین به شهردار تهران پیشنهاد داده شد که ساختمان بلدیه در میدان امام خمینی  (ره) به مرکز اسناد و موزه شهرداری تهران تبدیل شود.
عباس شعبانی معاون جدید فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز گفت: دلیل اینکه حجم کارهای عمرانی در دوره قبل کم بوده  در واقع  تصمیم مدیریت شهری بود و به معنای توانایی پایین این معاونت نبوده است. بلکه بدنه فنی و عمرانی شهرداری  قوی و مستحکم و دارای استاندارد است. باید در  حق مرحله اول اعتماد این دوره از  مدیریت شهری را ادا و تکالیف به زمین مانده را انجام دهیم و در مرحله دوم جهش و تحول در شهر را دنبال کنیم. 
شعبانی عنوان کرد: در این دوره که ماموریت ها و حجم کارها بیشتر می شود باید امید را به بدنه معاونت فنی و عمرانی سرایت دهیم‌.

۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
کد خبر: 13332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =