بررسی مشکلات شبکه جمع آوری آب‌های سطحی منطقه ۱۷

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۷ از برگزاری جلسه هم‌اندیشی کنترل نقاط آبگیر در فصل بارش، با حضور مدیران خدمات شهری نواحی سه گانه در اداره خدمات شهری شهرداری منطقه۱۷ خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، حسین شیری رئیس اداره خدمات شهری شهرداری در این منطقه در این باره گفت: با توجه به ورود فصل نزولات جوی و بارشهای موسمی به منظور بررسی و احصاء نواقص و مشکلات شبکه جمع اوری آبهای سطحی و کنترل نقاط آبگیر شبکه و معابر شهری وتوجه به الویت بندی موارد خطر پذیر وحساس و ضرورت هماهنگی بین بخشی نواحی و ضرورت آمادگی کامل بر مدیریت سیلاب های شهری (قبل ،حین و پس از بارش ) و اتخاذ تصمیم از جلوگیر از هدایت رواناب ها به سطوح معابر بحث و بررسی و اتخاذ تصمیم شد.

 رئیس خدمات شهری شهرداری منطقه۱۷ خواستار اهتمام در رسیدگی و پاسخ دهی به درخواست های شهروندان در حوزه  نگهداشت و موضوعات مرتبط خدمات شهری شد و افزود: رفع مسائل و مشکلات آن ها در اسرع وقت و مقرون  به صحت انجام کار شد.

او خاطرنشان شد باتوجه به اینکه بخشی از معابر این منطقه کم عرض هستند، بنابراین توجه به لایروبی شبکه اصلی هدایت آب های سطحی بسیار اهمیت دارد به همین منظور در طول هفته این مسیرها مورد بازید و لایروبی توسط تیم اداره مسیل های شهرداری منطقه قرار می گیرد.

شیری ادامه داد: به طور میانگین روزانه ۵ تن حجم لایروبی از این شبکه اصلی هدایت آب های سطحی منطقه ۱۷ صورت می گیرد.

۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 13343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =