ساماندهی اصناف مزاحم در معابر منطقه ۱۷

در راستای اجرای بند ٢٠ ماده ٥٥ قانون شهرداری ها، ناظر بند٢٠ شرکت ساماندهی از سطح منطقه ١٧ بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، معصومه غلامعلی رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه با بیان این خبر افزود: به منظور رسیدگی به شکایات شهروندان از طریق سامانه ١٣٧ و ١٨٨٨ ، روز چهارشنبه بازدیدی از پرونده ها و اصناف دارای مزاحمت و آلایندگی با حضور ناظر بند٢٠ شرکت و عوامل اداره ساماندهی منطقه جهت بررسی در چهارچوب بند٢٠ صورت گرفت.

️ غلامعلی تصریح کرد: براساس آرای کمیسیون اداره ساماندهی ضمن صدور اخطار ، با ارائه آموزش های لازم به متصدیان مربوطه نسبت به رفع معضل و بهسازی شهر اقدام کرد.

بر اساس این گزارش در بازدید از سطح منطقه تعداد ٩ مورد آموزش چهره به چهره، ٦ مورد رفع سدمعبر صنفی، ٥ مورد اخطار کتبی و نهایت  یک مورد رأی تعطیل انجام گرفت.

غلامعلی ادامه داد: این اقدام به منظور ارتقاء سلامت و آرامش شهری و رضایت هرچه بیشتر شهروندان طرح عملیاتی جمع آوری و زنده گیری سگ های بدون صاحب در محلات سه گانه با هماهنگی و حضور اکیپ ویژه اجرایی شد.

غلامعلی با اشاره به اقدامات شش ماه گذشته منطقه در این زمینه گفت: در این راستا در ۶ ماه گذشته حدود ۳۰ قلاده سگ زنده گیری و پس از واکسیناسیون به مراکز کهریزک تحویل داده شدند.

شهروندان با مشاهده چنین مواردی با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند، امید است که با اینگونه اقدامات رفاه و امنیت شهروندان بیشتر از گذشته تامین و رضایت خاطرشان فراهم شود.

۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 13413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =