برگزاری مانور ۱۳۷ و تمهیدات ویژه در راستای بارش های پاییزی

شهردار منطقه ۷، از اجرای مانور و تمهیدات ویژه پرسنل اجرایی خدمات شهری و سامانه ۱۳۷ در نقاط حساس و آبگیر همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز در این منطقه خبر داد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و شروع بارش های ناگهانی از آمادگی سامانه ۱۳۷ در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن تغییرات ناگهانی جوی و احتمال بارش ها و به منظور جلوگیری از هرگونه آبگرفتگی و خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان، پرسنل اجرایی خدمات شهری و سامانه ۱۳۷ منطقه، از لحاظ امکانات و تجهیزات لازم برای بارش های ناگهانی پاییزی در این مانور مورد ارزیابی قرار گرفت.

حاجوی ادامه داد: همکاران خدمات شهری با استقرار نیروی کارگری با تجهیزات، اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه را در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی انجام داده اند.

او در ادامه خاطر نشان کرد: در این عملیات هرس درختان در معابر اصلی و فرعی و بوستان ها، لایروبی، پاک سازی و کف کشی انهار و نظافت و تخلیه رسوبات و زباله گیرها، تعمیر و مرمت انهار و جداول در سطح معابر، بررسی و اصلاح شیب معابر به منظور هدایت روان آب ها از سطح معابر به داخل نهر در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۷ گفت: جهت مقابله با بحران های احتمالی بارش سنگین برف نیز تمامی سایت های برف روبی سطح منطقه به کانکس های مخصوص برف روبی تجهیز و نیروی انسانی با تجهیزات کامل و تجهیزات خودرویی آماده خدمت به شهروندان هستند.

۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 13418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =