هم افزایی پلیس و شهرداری برای تامین امنیت غرب پایتخت

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با حضور در دفتر شهردارمنطقه ۹، ضمن گفتوگو در خصوص مسائل مشترک شهرداری و پلیس، در مورد راهکارهای بهبود وضعیت امنیت اجتماعی و آسایش شهر به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، محمدجواد خسروی شهردار منطقه ضمن دیدار و گفتوگو با سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، با اشاره به خدمات پلیس و شهرداری برای شهروندان، گفت: تامین امنیت اجتماعی و بهبود آسایش شهروندان  نتیجه هم افزایی و تعامل شهرداری و پلیس است.
خسروی با بیان اینکه شهرداری و پلیس نهادهایی هستند که حوزه کاری گسترده ای در اداره امور شهر دارند، گفت: بسیاری از مأموریت‌های پلیس و شهرداری، مشترک و به هم مرتبط است، لذا همکاری و هم افزایی بین پلیس و شهرداری می تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی و انتظامی شهر را حل کند.
خسروی با بیان اینکه تامین امنیت و آسایش شهروندان غرب تهران یکی از اولویت های مهم کاری مدیریت شهری است، افزود: با توجه به مطالبه شهروندان در موضوعات امنیتی و رفاهی و نیز نمود برخی آسیب های اجتماعی در محدوده غرب تهران در نخستین روزهای کاری با سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ  جلسه ای برگزاری کردیم تا بتوانیم در نهایت هماهنگی مسائل شهری را پیش ببریم.
شهردار منطقه ۹ در ادامه به ظرفیت های مشترک همکاری بین نهاد شهرداری و پلیس اشاره کرد و ادامه داد: در سایه همدلی، هم افزایی و همسویی می توانیم وضعیت امنیتی منطقه را ارتقاء داده، آسیب های اجتماعی را مهار کرده و در نهایت رضایت شهروندان را فراهم کنیم.
خسروی در پایان ضمن قدردانی از زحمات نیروهای پلیس برای برقراری نظم و امنیت، تامین آسایش مردم و بهبود خدمت رسانی به شهروندان را هدف مشترک شهرداری و نیروهای انتظامی برشمرد و خواستار هماهنگی بیشتر میان این دو نهاد خدمت رسان شد.

۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
کد خبر: 13480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =