اولین سوگواره رضوی خادمیاران منطقه 18 برگزار می شود

فراخوان اولین سوگواره رضوی خادمیاران با حمایت شهرداری منطقه 18 و همزمان با سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)  منتشر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18 - همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، فراخوان اولین سوگواره رضوی خادمیاران که با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 و دفتر خادمیاری کانون های خدمت رضوی منطقه برگزار می شود؛ منتشر شد.

در این فراخوان که به صورت عمومی منتشر شده است به محورهای  این رویداد فرهنگی و آیینی از جمله "نگاه رضوی، شعر رضوی، پژوهش های رضوی، نوای رضوی، دستواره های رضوی ، ادبیات رضوی، جلوه های رضوی" اشاره شده است.

شایان ذکر است مهلت ارسال آثار تا  ۱۵ آبان ۱۴۰۰ بوده و علاقه مندان می توانند  جهت ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه  "سوگواره رضوی خادمیاران منطقه ۱۸ تهران" به درگاه مجازی کانون های خدمت در پیام رسان های ایتا، بله، واتساپ، اینستاگرام و تلگرام  به نشانی aqr_tehran18 مراجعه نمایند.

این سوگواره با حمایت شهرداری منطقه 18 و کانون خدمت رضوی منطقه برگزار می شود و دبیرخانه آن به نشانی : تهران، بلوار الغدیر شمالی، خیابان شهید نامداری، جنب مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مختار سلیمانی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه  هجده، دفتر خادمیاری کانون های خدمت رضوی منطقه واقع شده است.

۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 13488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =