تاکید معاون فنی بر تسریع عملیات تکمیل زیرگذر گلوبندک

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، بر ضرورت تسریع عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی که در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک سخن می گفت، ضمن تاکید بر لزوم تسریع عملیات احداث بخش های باقی مانده پروژه، ابراز امیدواری کرد این زیرگذر عابر پیاده همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی آماده بهره برداری شود.

طی این بازدید میدانی علاوه بر تراز منهای ۲ زیرگذر گلوبندک که مسیر اتصالی خیابان های ۱۵ خرداد شرقی و غربی را در خود جای داده است، عملیات ساختمانی احداث آسانسور از طبقه منفی یک به سکوی مسافرگیری مترو با هدف تسهیل دسترسی معلولان و افراد کم توان جسمی، مورد پایش قرار گرفت و سایر اقدامات باقی مانده همچون نصب تجهیزات تاسیساتی از قبیل پله های برقی بررسی و ارزیابی شد.

گفتنی است با بهره برداری زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان ۱۵ خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد. تسهیل امکان دسترسی به ایستگاه مترو در ضلع شرقی و غربی بازار به عنوان دیگر نتایج بهره برداری از این پروژه، قبلا محقق شده است. 

۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 13501

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =