همگام با سفیدپوشان عرصه سلامت در کنترل بیماری کرونا

مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶ ضمن اعلام اختصاص سوله‌های بحران قلب پایتخت به طرح واکسیناسیون عمومی گفت: با تمام قوا درتلاش هستیم به منظور ارتقاء سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کادر درمان را همراهی کنیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، مسعود رنجبریان شهردار این منطقه با اعلام این خبر گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا شهرداری منطقه ۶ هم راستا با ستادملی کرونا، درجهت آسایش و سلامت شهروندان اقدام به فعالیت‌های پیشگیرانه کرد و به منظور کنترل این ویروس، با استقبال از طرح جهادی «تهران دوباره جان می‌گیرد» درخصوص واکسیناسیون عمومی افراد آسیب‌پذیر با دراختیار قراردادن سوله‌های بحران کردستان و ایرانشهر به مرکز بهداشت شمالغرب در این پویش مشارکت کرد.

شهردار منطقه ۶ درباره زمان فعالیت مراکز واکسیناسیون افزود: براین اساس مرکز تجمیعی واکسیناسیون ایرانشهر از۲۰ اردیبهشت ماه و مرکز کردستان از ۹ تیرماه با۳۰ نیروی انسانی و در دوشیفت کاری ازساعت ۸ الی ۲۰ درحال خدمتگزاری به شهروندان منطقه است. پیش بینی می‌شود تا پایان آذرماه این سوله ها فعال باشند.

مسعود رنجبریان درباره واکسیناسیون افراد آسیب‌پذیر بیان کرد: اکیپ‌های سیار شهرداری تهران و سپاه حضرت محمد رسول الله در نقاط مختلف منطقه۶ از قبیل میدان انقلاب، پارک سوار بیهقی و در مکان‌های آسیب پذیر نظیر مددسرای منطقه نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کردند و از سوی دیگر به کلیه واحدها و نواحی ششگانه اعلام شد با مشاهده افراد سالمند یا آسیب‌پذیری که هنوز واکسینه نشده‌اند با اعزام نیرو به محل سکونت آنها این امر تحقق یابد.

او افزود: ستاد مدیریت بحران منطقه به منظور رفاه حال کادر درمان و مراجعان، به تجهیز اقلام و ملزومات اداری از قبیل میزوصندلی، مبلمان اداری، کامپیوتر، یخچال، بلندگو و ... به مراکز واکسیناسیون ایرانشهر و کردستان اقدام کرد.   

مسعود رنجبریان گفت: اجرای پویش جهادی تزریق واکسن درپایگاه‌های واکسیناسیون ثابت و سیار شهرداری تهران کمک شایان توجهی در امرپیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، به وازرت بهداشت کرده است و موجبات سلامت جسم و آرامش روحی و روانی شهروندان را فراهم می‌کند.

۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 13527

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =