جشنواره کودک و شور زندگی به مناسبت هفته ملی کودک

شهردار منطقه ۷ از جشنواره کودک و شور زندگی هم‌ زمان با هفته ملی کودک در پارک آموزش ترافیک منطقه با حضور کودکان و خانواده های آنان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی ضمن تبریک هفته ملی کودک همزمان با آغاز ماه ربیع الاول، اظهار داشت: با توجه به در خانه ماندن طولانی بچه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و ایجاد تفریحی مفرح و سالم برای آن ها همزمان با هفته ملی کودک، پارک ترافیک منطقه ۷ واقع در بوستان آزادگان میزبان کودکان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی بود که برای شرکت در ویژه‌ برنامه هفته ملی کودک همراه با هم سن و سالان خود با شعار «حال خوش کودک، رنگ خوش زندگی» در این منطقه دور هم آمدند.

وی با بیان اینکه برای ساخت آینده ای بهتر مسیر توانمندسازی کودکان بایستی مهیا باشد، خاطر نشان کرد: برگزاری جشن کودک در منطقه ۷، در قالب عروسک گردانی، خیمه شب بازی، شاهنامه خوانی و مسابقات متنوع تفریحی و فرهنگی به همراه ایستگاه های ویژه کودکان با موضوعات مختلف از جمله: کودک و هنر، کودک و باغبانی در طبیعت سبز، آشنایی کودکان با اماکن گردشگری تهران، کودک و قصه های مادر بزرگ و کودک و بازی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری ویژه برنامه های روز جهانی کودک را فرهنگسازی اجتماعی، خواسته ها و حقوق کودکان امروز، ارتقای رشد مهارت های حرکتی و رشد جسمانی آن ها عنوان کرد.

حاجوی افزود: علاوه بر برگزاری جشن روز جهانی کودک و اجرای بازی های بومی و محلی در بوستان ها و اماکن منطقه، به منظور حفظ سلامت شهروندان در مقابل ویروس کرونا، برنامه های متنوع در قالب تولید محتوای آموزشی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برخط در فضای مجازی در نظر گرفته شده است تا کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها بتوانند به صورت مجازی وآنلاین از این برنامه ها استفاده کنند.

۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 13530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =