افتتاح یک ایستگاه جدید مترو تا ۲۰ روز آینده

شهر: رییس شورای شهر از افتتاح یک ایستگاه جدید مترو در تهران تا ۲۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سه شنبه- ۲۰ مهر ۱۴۰۰- در پانزدهمین جلسه‌ شورا گفت: پیروزی بزرگ‌ تیم‌ ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام‌جهانی را تبریک عرض می‌کنم. انشاءالله  این پیروزی ها همچنان ادامه داشته باشد.

او ادامه داد: روز گذشته یکی از ایستگاه های مترو آغاز به کار کرد و انشالله تا ۲۰ روز آینده، ایستگاه دیگری هم به بهره برداری خواهد رسید که این اتفاق حاصل تلاش همه است. البته به عقیده ما این خدمات کافی نیست چون شهر تهران مشکلاتی دارد که اگر برنامه ها با این سرعت کند پیش برود مطلوب نیست. باید فکر اساسی برای حمل و نقل شود.

چمران عنوان کرد: در دوره دوم شورای شهر موضوع فاضلاب تهران بررسی و مشخص شد که برای حل مشکل فاضلاب تهران به ۱۱۰ سال زمان نیاز است، به نظرم این یک شوخی است.

او ادامه داد: براساس  برنامه ریزی ها، اعتبار فاضلاب تهران ۹۰۰ میلیارد عنوان شد که در آن زمان این عدد را به ۵۰ میلیارد در بودجه آن سال رساندیم. انتظار داشتیم مسئله فاضلاب در ۱۰ سال به پایان برسد که این اتفاق محقق نشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وظعیت نامطلوب تهران از نظر منابع آبی، درباره انتقال آب از سد ماملو بیان کرد: در انتقال آب سد ماملو به تهران شورای شهر بسیار تلاش کرد  تا وضعیت آب تهران را در تمام نقاط شهر متعادل کند.

۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 13559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =