حضور اداره کل امور بانوان در اولین رویداد بین‌المللی تهران مُدِکس

اداره کل امور بانوان، در اولین رویداد بین المللی تهران مُدِکس غرفه مراکز توانمندسازی کوثر را افتتاح کرد این نمایشگاه بین المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک طراحی، مد، لباس، چرم و صنایع وابسته؛ در مجموعه نمایشگاه‌های شهر آفتاب برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، زهرا بهروزآذر، مدیرکل اداره امور بانوانگفت: یکی از ماموریت‌های اداره کل امور بانوان توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار است که در حال حاضر با دارا بودن ۶۰ مرکز توانمندسازی کوثر دراین حوزه فعالیت می‌کند. بانوان شاغِل در این مراکز عمدتا درحوزه پوشاک فعال می‌باشند. اداره کل امور بانوان برای معرفی مراکز فعال در حوزه پوشاک در این نمایشگاه حضور دارد.این مرکز با مشارکت شهرداری تهران و کارآفرینان اجتماعی و زنان سرپرست خانوار به بهره‌برداری رسیده است. 

بهروز آذر توضیح داد: حضور مراکز توانمندسازی کوثر در این نمایشگاه از طرفی باعث ایجاد  دانش و آگاهی این مراکز در بخش پوشاک می‌شود و از طرفی می‌توانند با حضور در زنجیره تولید پوشاک در جهت توسعه ارتباطات و تعاملات صنفی گام بردارند.

مدیرکل اداره امور بانوان در ادامه بیان کرد: این رویداد که توسط اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک با همکاری اتاق اصناف و وزارت صمت برگزار می‌شود، آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌های زنجیره ارزش صنعت پوشاک، مد، طراحی، ماشین آلات و تجهیزات کشور به نمایش گذاشته شده است.

او در پایان گفت: نمایشگاه بین المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک طراحی، مد، لباس، چرم و صنایع وابسته در مجموعه نمایشگاه‌های شهر آفتاب از تاریخ ۲۰ الی ۲۳ مهرماه ۱۴۰۰ در حال برگزاری است.

۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 13570

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =