مسابقه بین‌المللی نقاشی «شهر صلح آمیز» سال ۲۰۲۱، برگزار می‌شود

شهر: پنجمین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی با موضوع «شهر صلح آمیز» از سوی دبیرخانه ژاپنی و ایرانی سازمان شهرداران صلح برگزار می‌شود.

به گزارش شهر، دبیرخانه ژاپنی و ایرانی سازمان شهرداران صلح با هدف آموزش صلح و افزایش سطح آگاهی کودکان از مفهوم صلح و مدارا برای پنجمین سال متمادی، مسابقه بین‌المللی نقاشی با موضوع «شهر صلح آمیز» را برگزار خواهند کرد.

شرکت در این فراخوان برای تمامی کودکان « ۶ تا ۱۵ سال» میسر است و  نقاشی با موضوع شهر صلح آمیز و ترجیحاً در سایز B۴ (۲۵۷mm*۳۶۴mm)  و  اثر هنری باید نقاشی باشد، همچنین کلاژهای عکس و هنر دیجیتال پذیرفته نمی‌شود. از دیگر شرایط شرکت در این مسابقه هم این است که نقاشی توسط یک فرد و نه توسط گروه تهیه شود و به مسابقات دیگر ارسال نشده باشد.

علاقمندان می‌توانند فرم ثبت نام را از اینجا بارگیری کرده و به زبان انگلیسی تکمیل و اسکن اثر و فرم ثبت نام تکمیل شده را تا تاریخ ۷ آبان ماه ۱۴۰۰ به پست الکترونیکی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به نشانی  intl.awards@tehran.irارسال کنند.

روند مسابقه

در مرحله اول تمامی آثار ارسال شده توسط داوران ایرانی ارزیابی شده و از هر رده سنی ۵ اثر هر شهر ایران انتخاب خواهد شد. آثار برگزیده به تفکیک هر شهر برای دبیرخانه ژاپن ارسال می‌شود. در مرحله دوم آثار تمامی کشورها توسط داوران بین‌المللی بررسی  و نتایج در دی ماه ۱۴۰۰ از طریق وبگاه www.shahr.ir  اعلام می‌شود. به برگزیدگان این مسابقه گواهی امضا شده توسط شهردار هیروشیما از سوی دبیرخانه ژاپنی سازمان شهرداران صلح اعطا خواهد شد.

افتخارات کسب شده توسط کودکان ایرانی در سال‌های گذشته

در سال ۲۰۱۸ دو کودک ایرانی، در سال ۲۰۱۹ چهار کودک ایرانی و در سال ۲۰۲۰ نیز پنج کودک ایرانی در مسابقه بین‌المللی نقاشی شهر صلح آمیز مقام اول تا سوم را کسب کردند. در این مسابقات ۲۱ کشور از سراسر دنیا شرکت داشتند و همچنین در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ دو کودک ایرانی جایزه‌ مخصوص رئیس سازمان شهرداران صلح را دریافت کردند.

۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 13580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =