برگزاری وبینار ونشست آنلاین "کودک وخانواده"

وبینار و نشست آنلاین "کودک وخانواده" به مناسبت هفته ملی کودک وخانواده که به صورت مجازی با موضوع، فرزند پروری وروانشناسی وجامعه شناسی کودک برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ١٧، برپایی کاروان‌ شادی در بوستان‌ جهاد با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای کودکان از ساعت ۱۶ تا۱۹ در بوستان جهاد ناحیه سه شهرداری منطقه۱۷ مستقر می‌شود.

در این کاروان که به مناسبت هفته ملی کودک اجرا می‌شود، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در قالب برگزاری نمایش‌های خیابانی (آیینی- سنتی)، برگزاری ایستگاه‌های نشاط کودک و خانواده قصه‌گویی، نقاشی، آموزش بازیافت، آموزش ترافیک، گریم کودک و... انجام می‌شود.

 هدف از برگزاری این برنامه‌ها با توجه به در خانه ماندن طولانی بچه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، ایجاد تفریحی مفرح و سالم برای آنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

از دیگر برنامه های معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم در هفته ملی کودک، تجلیل از فعالان حوزه کودک و نوجوان، برگزاری نمایشگاه کتاب کودک در سطح محلات، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، برگزاری نمایش‌های خیابانی، برگزاری ایستگاه‌های نشاط کودک و خانواده و اجرای طرح‌های کودکان به صورت نقاشی است.

همچنین اکرم مقدم رئیس اداره امور بانوان شهرداری منطقه۱۷ از برگزاری وبینار ونشست آنلاین "کودک وخانواده" به مناسبت هفته ملی کودک وخانواده که به صورت مجازی با موضوع، فرزند پروری وروانشناسی وجامعه شناسی کودک خبر داد.

۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 13584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =