همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری در مهار بیماری کرونا

روزانه ۳ هزار نفر از شهروندان در مراکز بهداشتی و خدماتی غرب پایتخت واکسینه می‌شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، محمدجواد خسروی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای پویش «تهران دوباره جان می گیرد» و رویکرد مدیریت ارشد شهری برای مهار کرونا، تلاش کردیم از همه ظرفیت‌های شهری برای واکسیناسیون شهروندان غرب تهران استفاده کنیم.

خسروی افزود: پایگاه پشتیبانی میدان فتح وابسته به شهرداری تهران، به طور میانگین روزانه ۱۵۰۰ نفر از شهروندان را واکسینه می‌کند.

شهردار منطقه ۹ بیان کرد: در راستای تسریع در واکسیناسیون عمومی، مجموعه پنها وابسته به وزارت دفاع نیز به طور میانگین با ظرفیت واکسیناسیون روزانه ۱۰۰۰ نفر از شهروندان در حال خدمت رسانی است، درمانگاه شمس متعلق به وزارت بهداشت نیز با ظرفیت واکسینه کردن روزانه ۵۰۰ نفر از شهروندان در محدوده غرب پایتخت فعال است.

او با تشریح اقدامات شهرداری در تسریع روند واکسیناسیون شهروندان افزود: هماهنگی لازم جهت استقرار اتوبوس سیار در بلوار استاد معین و واکسیناسیون شهروندان در شهرک‌های مسکونی منطقه ۹ با معرفی ۱۰ مجتمع مسکونی به سازمان مدیریت بحران شهر تهران در دست اقدام است.

خسروی با اشاره به  ضرورت تامین سلامت و خدمت به شهروندان بیان کرد: با هم افزایی همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرائی و خدمت رسان می‌توان ضمن مهار بیماری کرونا، جانی دوباره به شهر بخشید.  

مراکز بهداشتی و خدماتی منطقه ۹(سوله بحران میدان فتح، مرکز پنها و درمانگاه شمس) در حال حاضر از ساعت ۸ لغایت ۲۰ اقدام به واکسینه کردن شهروندان می کنند.

۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 13590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =