‌ فعالیت روز بازارها در سایه شیوه نامه‌های بهداشتی

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: ۷ روزبازار در منطقه ۱۵ براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت خود را از سرگرفته اند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری معاون خدمات شهری و محیط زیست، با اعلام این خبر گفت: در این راستا شنبه بازار مشیریه، یکشنبه و چهارشنبه بازار شاهد، دوشنبه بازار مسعودیه و شهرک بروجردی، پنج شنبه بازار مسعودیه و  شب بازار زیر پل بعثت با توجه به شرایط کرونایی کشور و ابلاغ ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در سایه رعایت پروتکهای بهداشتی آغاز به کار کردند.

جعفری افزود: استقرار دست‌فروشان با در نظر گرفتن رعایت فاصله ایمن در مسیر تردد افراد برای پیشگیری از شیوع بیماری الزامی است و  عملیات ضد عفونی، سم پاشی و آهک پاشی این روز بازار ها نیز مستمرانجام  می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست به نظارت بر رعایت بهداشت و استفاده از وسایل حفاظت فردی از جمله استفاده از ماسک و دستکش برای همه فروشندگان تأکید کرد و گفت: در روز بازارها استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان و یا روش پرداخت از طریق کد پرداز در اولویت است.

او افزود: همچنین به همت اداره ساماندهی با هدف ساماندهی دستفروشتان سطح منطقه، هزار و ۸۰۰ دستفروش فعال در روز بازار ها در سامانه سامان بازار ثبت نام شدند. بحث سلامت موضوعی مهم است و تمام آحاد جامعه را در بر می‌گیرد و شهروندان با رعایت بهداشت فردی و محیطی این بیماری را شکست خواهند داد.

۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 13598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =