تقدیر شهردار قلب پایتخت از خادمین اربعین

مسعود رنجبریان از زحمات تیم اعزامی منطقه۶ به کشور عراق و انجام خدمات نظافتی در شهر مقدس نجف اشرف در مراسم اربعین حسینی تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، در نشستی  که از سوی معاونت خدمات شهری این منطقه صورت پذیرفت شهردار قلب پایتخت گفت: توفیق خادم الحسین (ع) بودن نصیب هر شخصی نمی شود و بلطف خدا این توفیق در شرایط کنونی و در ایام اربعین سالار شهیدان روزی و نصیب تک تک شما عزیزان گردیده که خادم این مراسم معنوی در بهترین مکان دنیا باشید.

او اجر و منزلت این گونه خدمات را بی شمار دانست و افزود: پاداش خدمت به زائرین اربعین حسینی در نزد خداوند متعال محفوظ است و با خدمت  در اینگونه مکان های مقدس می آموزیم در هر برهه ای و مکانی خدماتمان را در جهت رضای پروردگار انجام دهیم و با این نیت همه سختی ها و دشواری های کار بر ما آسان و قابل تحمل می شود.

امیر حسین جابر انصاری سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه ۶ در ابتدای این جلسه در خصوص نحوه اعزام و انجام ماموریت در شهر نجف اشرف و رفت و روب و نظافت رینگ اطراف حرم امام علی (ع) توسط نیروهای خدماتی منطقه ۶ توضحاتی ارائه کرد و از زحمات این گروه تشکر و قدردانی کرد.

در انتهای این نشست مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶ پایتخت با یک شاخه گل و لوح تقدیر از تیم اعزامی به کشور عراق در مراسم اربعین امسال قدردانی و تشکر کرد.

۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 13611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =