لایروبی ۶۴ هزار متر طول انهار

انهار منطقه ۱۷ در آستانه بارش‌های پاییزی و آمادگی برای فصل زمستان، با لایروبی ۶۴ هزار متر طول و رسوب برداری از انهار روبسته، مسیل‌ها، کانال‌ها و حوضچه‌ها آماده سازی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ با تاکید بر آمادگی ماشین‌آلات و ادوات مدیریت بحران و نیروی انسانی گفت: نیروهای اداره خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۷ به شکل مداوم اقدام به پاکسازی، نظافت، لایروبی و رسوب برداری انهار و بررسی ورودی چاه های جذبی می کند.

لطفی افزود: در ماه های اخیر ۹۹ درصد انهار معابر منطقه ۱۷ در مساحت  ۶۴ هزار متر طول لایروبی شده است.

شهردار منطقه ۱۷ ادامه داد: پیگیری و نظارت بر نظافت و نگهداری سایبان‌های ایستگاه‌های اتوبوس، پیگیری در خصوص شستشوی معابر، جداول، گارد ریل ها وهند ریل ها در معابر با اولویت معابر اصلی فرعی صورت گرفته است.

او تصریح کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی اعزام ماشین‌آلات جهت پاکسازی مسیرها،  پیگیری و نظارت بر امحاء پوسترها، نوشته‌ها و آثار تبلیغاتی غیر مجاز، پرده‌ها از سطح معابر و خیابان‌ها، پیگیری و نظارت ویژه بر وضعیت تخلیه کامل مخازن پسماند و....از دیگر اقدامات شهرداری منطقه ۱۷ در فصل پاییز و زمستان است.

لطفی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط حوزه معاونت خدمات شهری تلاش می‌شود تا حد امکان رضایت شهروندان صورت گیرد، همچنین ساکنان منطقه می‌توانند مشکلات شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطاتی بین شهرداری با شهروندان مطرح کنند.

۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 13642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =