بهره برداری از معابر مناسب سازی شده در منطقه ۱۵

معابر مناسب سازی شده جهت سهولت تردد روشندلان و معلولان همزمان با روز جهانی عصای سفید با حضور شهردار منطقه ۱۵ به بهره برداری رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی‌محمدی شهردار منطقه در حاشیه این مراسم  ضمن گرامیداشت روز جهانی عصای سفید بر اهمیت مناسب سازی معابر جهت عبور و مرور روشندلان و معلولان، تاکید کرد و گفت: یک کلانشهر زمانی می‌تواند در مسیر توسعه پایدار گام بردارد که ابعاد همه‌جانبه حیات شهری همسو با یکدیگر مورد توجه قرار گیرد.

او با بیان اینکه عرصه‌های عمومی و خصوصی شهر و فضاهای کالبدی آن باید متناسب با رفع نیازهای همه شهروندان باشد، افزود: در صورتی که رفع نیازهای هرکدام از اقشار جامعه شهری در برنامه‌ها و طرح‌های شهری لحاظ نشود، توسعه پایدار به صورت کامل محقق نخواهد شد.

شهردار منطقه افزود: مناسب‌سازی فضاهای شهری برای استفاده آسان و مستقل افراد معلول، سالمند، جانباز و کم‌توان جسمی و حرکتی ضرورتی است که به عنوان یکی از سیاست‌های کلان و اجرایی شهرداری منطقه ۱۵ در اولویت قرار دارد.

او درباره معابر مناسب‌سازی شده بیان کرد: در این راستا ۸ محور در خیابان عباس کاشی، راستی سنگری، ضلع غرب  و شرق خیابان انورزاده، خیابان منصور، کیانشهر بلوار امام رضا(ع)، دو معبر در خیابان صالحی به مجموع ۳ هزار و ۹۵۰ متر طول مناسب سازی شد و به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه ۱۵ اضافه کرد: ۲۷ تقاطع نیز در سطح معابر نواحی هفتگانه با علائم حسی مناسب سازی شد.

براساس این گزارش؛ صبح امروز نیز در راستای گرامیداشت روز جهانی عصای سفید دو معبر مناسب سازی شده در محله کیانشهر با حضور شهردار، معاونین شهرسازی و معماری، اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه ۳، رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر و دبیران شورایاری  به بهره برداری رسید.

۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 13687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =