حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه ۱۸

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از دست اندرکاران اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی خواست تا در جهت رفع موانع موجود و پیشبرد هرچه سریعتر عملیات اجرایی پروژه تلاش کنند.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی درجریان بازدید میدانی از بخش‌های مختلف پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی ضمن اشاره به کارکردهای ترافیکی این پروژه در جهت تسهیل دسترسی‌های شرقی- غربی در پهنه جنوب غرب پایتخت و حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه ۱۸، بر لزوم سرعت بخشیدن به عملیات تکمیل این پروژه تاکید کرد و گفت: مواردی از قبیل تدوین نقشه‌های اجرایی فاز دوم با هدف مسقف ساختن مقطع مجاور بازار آهن و آزادسازی و رفع معارضات ملکی باید به سرعت تعیین تکلیف شوند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جریان این بازدید میدانی در کارگاه پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) نیز حضور یافت و ضمن پایش بخش‌های مختلف این پروژه بازآفرینی شهری، از نزدیک در جریان روند تکمیل پروژه و موانع پیش روی عملیات اجرایی قرار گرفت.

او طی سخنانی در جریان بازدید از باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)، ابعاد این پروژه را کلان توصیف و اضافه کرد: باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) خواهد توانست با توجه به ابعاد وسیع پهنه اجرایی، ظرفیت‌های مناسبی را در اختیار شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ قرار دهد.

شعبانی ضمن تاکید بر لزوم ارزیابی مجدد طرح باغ راه از مسئولان اجرایی این پروژه خواست موضوع حذف و جمع آوری سوله های راه آهن از مسیر توسعه پروژه را ضمن تعامل مثبت با راه آهن جمهوری اسلامی ایران تسریع کنند.

۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 13744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =