کم‌توانان ذهنی بر سکوهای برتر ایستادند

شهر: نفرات برتر دومین پارالمپیاد مجازی ورزشی تهران مدال‌های افتخار را از آن خود کردند. برخی از نفرات برتر معلولان کم‌توان ذهنی بودند.

شهر: نفرات برتر دومین پارالمپیاد مجازی ورزشی تهران یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مدال‌های افتخار را از آن خود کردند. برخی از نفرات برتر معلولان کم‌توان ذهنی بودند.

به گزارش خبرنگار شهر، اختتامیه دومین پارالمپیاد مجازی ورزشی تهران (ویژه معلولان) امروز – سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ – برگزار شد. این دوره از مسابقات پارالمپیاد مجازی در رشته‌های پیاده‌روی، دوومیدانی، ویلچررانی، دوچرخه‌سواری و اسکیت و با همکاری خانه ورزش مهرآیین، هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان تهران، انجمن مهراندیشان و شهرداری منطقه ۲۲ برگزار شد.

منصور نم‌نم، رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: دومین پارالمپیاد مجازی ورزشی تهران در هفته تربیت بدنی برگزار شد. این دومین سالی است که پارالمپیاد مجازی ورزشی تهران به همت شهرداری منطقه ۲۲ و سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار می‌شود. در مراسم اختتامیه مدال‌های افتخار به نفرات برتر اهدا شد. برخی از نفرات برتر این پارالمپیاد معلولان کم‌توان ذهنی بودند.

او با اشاره به این که شهرداری همیشه در برگزاری مراسم ورزش‌های جانبازان و معلولان پیش‌قدم بوده، افزود: شهرداری تهران در همکاری و تعامل با شهرداری منطقه ۲۲ مسابقات پارالمپیاد مجازی را برگزار کردند. در این دوره مسابقات دو و میدانی، اسکیت، پیاده‌روی و ویلچررانی و... برگزار شد و امیدواریم این همت عالی شهرداری در سال‌های ادامه نیز داشته باشد.

۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 13748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =