دومین گردهمایی کشوری کلوپ کمپینگ و کاروانینگ

شهر: دومین گردهمایی کشوری خودروهای کاروانی (اتوکمپینگ‌ها) روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ٢٨ و ٢٩ مهر ماه سال جاری در جزیره تنب بزرگ مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، الهه خانی مدیر روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران گفت: گردهمایی کشوری خودروهای کاروانی به منظور ترویج فرهنگ گردشگری شهری و خانوادگی و با هدف جلب نظر مخاطبان و قانون‌گذاران حوزه گردشگری برگزار می‌شود. در این گردهمایی ٢٠٠ خودروی تجهیز شده کمپینگ و کاروانینگ در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران تاکید کرد: نمایش این خودروهای مسافرتی به عنوان عنصر موثر در رونق گردشگری ارزان در دوران کرونا و پسا کرونا به ویژه حوزه‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی نقش مهمی در تشویق مردم به آغاز سفرهای زمینی با خودروهای کاروانی (کمپر) دارد.

بر همین اساس، این گردهمایی توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌ عمرانی کارکنان شهرداری تهران و با حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و پلیس راهور ناجا برگزار می‌شود.
 

بازدید از نمایشگاه خودروهای کمپر از ساعت ١١ الی ١٧ برای عموم آزاد است.

۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: 13752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =