تدارک برنامه‌های فراغتی هفته تربیت بدنی

همزمان با هفته تربیت بدنی برنامه‌های ورزشی و فراغتی متنوعی با رویکرد خانواده محور در بوستان‌های منتخب منطقه ۱۹ برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه پویایی، نشاط اجتماعی و بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان را اهداف اصلی ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی خواند و گفت: امسال با توجه به شعار هفته تربیت بدنی با عنوان «ایران تندرست، ایران همدل، ایران قوی» برنامه‌های متنوع ورزشی و رقابتی با رویکرد خانواده محور و ایجاد چالش‌های رقابتی در نظر گرفته شده است که از ۲۶ مهر تا ۲ آبان در محلات منطقه برگزار می‌شود.

توکلی افزود: این برنامه‌ها که در دو بخش تفریحات و مسابقات با رعایت کامل شیوه نامه و پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهند شد، ضمن تسهیل دسترسی شهروندان به فعالیت‌های تفریحی ورزشی، اهمیت زیادی در راستای ارتقای سطح مشارکت شهروندان بویژه در زمان شیوع کرونا  دارد.

شهردار منطقه۱۹ در تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی اعلام کرد: خیابان ورزش، همگام ورزشی، ورزشی شو، فعالیت‌های ورزشی مجازی، پویش دوشنبه‌های ورزشی و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف از جمله عناوین برنامه‌های مناسبتی این هفته هستند.  

 این برنامه‌ها برای بهره‌مندی همه گروه‌های سنی در بوستان بزرگ ولایت همچنین بوستان‌های یاس(محله خانی آباد نو جنوبی)، بوستان الجواد(محله بهمنیار)، بوستان شقایق(محله خانی آباد نو جنوبی) و بوستان گلستان(محله شریعتی جنوبی) اجرا می شود.

۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 13758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =