پایان فعالیت مراکز خرید و فروش غیر مجاز پسماند

شهر: شهردار ناحیه یک منطقه ۱۵ از پایان فعالیت ضایعاتی‌های این ناحیه با پلمپ ۶۲ واحد و همکاری سه جانبه دادسرای ناحیه ۱۴، سرکلانتری ششم فاتب و شهرداری منطقه خبر داد.

به گزارش شهر، مهدی استرابی شهردار ناحیه یک منطقه ۱۵ با اعلام این خبر گفت: با توجه به نارضایتی شهروندان، شورایاران، کسبه و ائمه جماعات درخصوص آلودگی ناشی از فعالیت مراکز خرید و فروش غیر مجاز پسماند و آسیب‌ها و معضلات متعدد این نوع فعالیت در سطح محدوده؛ اقدامات مقدماتی و برنامه‌ریزی لازم از چند ماه گذشته آغاز و در نهایت طرح شش روزه ای از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ مهر ماه به اجرا درآمد.

او همکاری سه ارگان برای رفع مشکل چندین ساله ناحیه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در این طرح با مشارکت همه جانبه کلانتری‌های ۱۵۹ بی سیم، ۱۱۴ غیاثی و همراهی معاون دادستان ناحیه ۱۴ شهید محلاتی، طی ۶ روز کاری تمامی واحدهای خرد و کلان ضایعاتی (۶۲ مورد) پلمب شدند.

استرابی ادامه داد: برابر دستور دادستانی و تدابیر پیش بینی شده با متخلفان و کسانی که اقدام به فک پلمب کنند، برخورد قضایی خواهد شد و مالکان و ذینفعان این واحدها تنها بعد از تغییر صنف ملک خود می توانند مجوز فک پلمب را از مراجع ذیصلاح اخذ کنند. اجرای این طرح با استقبال خوب شهروندان مواجه و تعداد قابل توجهی از پیام‌های تشکر شهروندان در سامانه‌های ۱۹۷ ناجا و ۱۸۸۸ شهرداری تهران منعکس شده که حاکی از رضایت شهروندان است.

۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 13766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =