اجرای طرح‌ واکسیناسیون با همکاری ستاد مدیریت بحران منطقه

شهردار منطقه ۱۶ گفت: با اجرای طرح های جهادی، هم افزایی،مشارکت حداکثری و بسیج کامل همکاران برای تحقق این امر مهم، ۲۰ نفر از اعضای خانه دوام و ایمنی ستاد مدیریت بحران منطقه نیز برای شرکت در واکسیناسیون سیار معرفی شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سید مرتضی روحانی شهرداری منطقه ۱۶، با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی نخستین مرکز واکسیناسیون شهرداری تهران واقع در سوله بحران بوستان بزرگ بعثت و مجهز شدن این مکان به ۲۰ کانتر، ابتدا پرسنل شهرداری تهران و در ادامه شهروندان و اتباع خارجی واکسینه شدند.

او افزود: در بعضی از روزها بیش از ۲۵۰۰ نفر و بعضی روزها بیش از ۸۵۰ نفر واکسینه شدند و تا کنون بیش از ۷۳ هزار نفر در این مرکز دوز اول و دوز دوم را دریافت کرده اند.

شهردار منطقه ۱۶ با توجه به اهمیت واکسیناسیون عمومی و کنترل بحران کرونا گفت: برای تداوم پویش جهادی (شهرداری تهران) در اجرای واکسیناسیون عمومی، ۲۰ نفر از اعضای خانه دوام و ایمنی ستاد مدیریت بحران منطقه جهت شرکت در واکسیناسیون سیار به سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی معرفی شدند، ۱۰ دستگاه ون و اتوبوس در اختیار این عزیزان قرار گرفته که خدمات واکسیناسیون را به افراد سالمند، معلول و کم توان و عموم شهروندان به صورت سیار ارائه می دهند.

سید مرتضی روحانی در ادامه بیان کرد: جهت اطلاع رسانی واکسیناسیون سیار در محلات نه گانه از ظرفیت مساجد شاخص، تبلیغات محیطی، فضای مجازی، پیامک و ... استفاده می شود.

۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
کد خبر: 13800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =