زمستان گرم در مددسرای شهرداری منطقه۱۷

در بازدید میدانی شهردار منطقه۱۷ آماده‌سازی و بهبود خدمت رسانی در مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه۱۷ آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، رضاشنگی شهردار منطقه، ضمن بازدید از مرکز خدمات اجتماعی شهرداری این منطقه، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در آستانه فصل سرما قرار گرفت بر آماده‌سازی، تکمیل تجهیزات و بهبود خدمت رسانی به مددجویان تاکید کرد.

شهردارمنطقه۱۷ در این بازدید گفت: با توجه به فراگیری ویروس کرونا همه تلاشمان این است که با فراهم‌آوردن فضایی مناسب، رفع کمبودها، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شرایط مناسبی را در روزهای سرد سال برای حمایت از مددجویان فراهم آوریم.

در این بازدید رضاشنگی به همراه کوه‌نژاد شهردار ناحیه یک از فرآیند عملیات تخریب و نوسازی انهار و معابر اصلی و فرعی خیابان اسدیان بازدید به عمل آورد و  از ۸۵۰ متر نهرسازی و ۱۱۲ تن آسفالت ریزی در شهرداری ناحیه یک بازدید و پیشرفت پروژه‌های عمرانی در این ناحیه را بررسی کرد.

بر اساس این گزارش اجرای این عملیات منشعب از خیابان اسدیان (پروژه محلی) با اجرای ۵۰ متر طول کانیو و اجرای ۲۴۰ متر مربع روکش آسفالت به اتمام رسید و همچنین لکه گیری‌های مختلف در سجاد شمالی جهانشاهلو عابدی نیز جهت سهولت تردد شهروندان انجام شد؛ همچنین در این عملیات ۱۳ تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفت.

در این بازدید کوه نژاد شهردار ناحیه یک منطقه ۱۷  گزارشی از وضعیت نوسازی و اقدامات صورت گرفته در این گذر را ارائه کرد.

۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر: 13845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =