تصمیم گیری درباره بازگشت ساعت طرح ترافیک در جلسه فردا

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از احتمال تغییر ساعت طرح ترافیک در پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر، سید مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل شهرداری تهران در حاشیه هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره دلایل افزایش بار ترافیکی پایتخت بیان کرد: این موضوع دلایل بسیاری دارد که البته از یک ماه و نیم پیش ترافیک افزایش یافته است که از مهمترین دلایل آن می‌توان به واکسیناسیون شهروندان تهرانی و تردد آنها در سطح شهر اشاره کرد.

معاون شهردار تهران در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جلسات مختلفی را در ارتباط با این مسئله برگزار کرده است و دلایل آن تهیه و تدوین شده است و با توجه به اینکه در حال حاضر طرح ترافیک از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ است به همین دلیل منجر به افزایش ترددها در سطح شهر تهران شده است.

شفیعی با بیان اینکه پیک تردد در سطح شهر تهران بین ساعت ۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ است و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ به بعد است، گفت: با توجه به اینکه ساعت طرح ترافیک در حال حاضر نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده است یکی از دلایل افزایش ترددها همین مسئله است.

او با بیان اینکه فردا جلسه شورای ترافیک با حضور اعضا و آقای زالی رئیس ستاد کرونا استان تهران برگزار خواهد شد، عنوان کردد: در این جلسه قرار است در ارتباط با چند سناریو تصمیم‌گیری شود که از آن جمله می‌توان به بازگشت طرح ترافیک به شکل قبل، پلکانی کردن ساعت طرح اشاره کرد که البته در این جلسه دوستان نظرات خود را مطرح و در نهایت جمع‌بندی خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه منع تردد شبانه نیز باعث افزایش ترافیک در روز شده است، گفت: بر اساس گزارش‌هایی که تهیه شده است طرح منع تردد شبانه موفق نبوده است.
 

۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 13892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =