۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
کد خبر: 14124
اکران ۸۰۰ سازه در تهران با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا»؟

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آمادگی این سازمان برای تجهیز محل برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام آغاز اکران طرح‌های فرهنگی یوم الله 13 آبان در پایتخت و فراخوان دعوت از هنرمندان سراسر کشور برای پیوستن به کمپین گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: این سازمان به عنوان متولی طراحی و اکران تبلیغات فرهنگی در شهر تهران، هدفگذاری خود را توجه به مناسبت‌های مهم انقلابی، اجتماعی و مذهبی گذاشته و بر همین اساس ویژه‌ برنامه‌های یوم‌الله سیزدهم آبان ماه امسال نیز به عنوان‌ روز ملی، در دستور کار ویژه این مجموعه قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تشریح این ویژه‌ برنامه‌ افزود: از جمله مهم‌ترین اقدامات سازمان در سیزدهم آبان، اکران ۲۱ طرح منتخب از فراخوان سراسری گرافیک، کاریکاتور، عکس و نقاشی بود. طرح‌های منتخب از میان ۲۹۰ اثر دریافتی از ۹۳ هنرمند فعال و شاخص کشورمان در بیش از ۸۰۰ سازه شهر تهران نصب شده و بر این اساس و همسو با سیاست‌های کلی شهرداری تهران، کمپین «چرا مرگ بر آمریکا» آغاز به کار کرد.

او با اشاره به اقدامات خصمانه و ویژگی‌های رفتار سلطه‌گرانه آمریکا علیه ایران، افزود: «جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و دارویی، ترور مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی، پیمان‌شکنی، دیکتاتوری رسانه‌ای، نسل‌کشی، نژادپرستی، جنگ طلبی و پیمان شکنی دولت‌های غربی و استکباری که بارها در منویات مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره شده، رویکرد برخی مفاهیمی است که در تبلیغات فرهنگی این روز مدنظر قرار گرفته و به صورت هشتک در آثار منتشره به آن اشاره شده است.

رضا صیادی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت روز 13 آبان، علاوه بر سازه‌های فرهنگی سازمان؛ از ظرفیت بخشی از سازه‌های تجاری نیز برای اکران این طرح‌های فرهنگی استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران به برگزاری مراسم روز دانش‌آموز در مقابل لانه جاسوسی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت مراسم روز پنجشنبه سیزدهم آبان، به صورت ویژه به اکران طرح‌های فرهنگی در مسیرهای منتهی به خیابان طالقانی و مقابل لانه‌ جاسوسی پرداخته‌ایم.

او ادامه داد: بر این اساس فضاسازی محوطه‌ محل برگزاری مراسم به وسعت ۶۵۰ مترمربع و همچنین استفاده از ظرفیت سازمان در نماسازی حریم برگزاری مراسم گرامیداشت این‌روز از جمله اقدامات زیباسازی بود. همچنین با نصب‌ ۴۰ سازه سیار در خیابان طالقانی، حدفاصل میدان فلسطین تا خیابان شریعتی، نصب تبلیغات فرهنگی ویژه روز 13 آبان در این محدوده در دستور کار قرار گرفت.

۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
کد خبر: 14124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =