آماده باش نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه همزمان با بارش‌ باران

به گفته اصغر عطایی؛ تمامی عوامل نیروهای خدماتی مناطق ۲۲ گانه در آماده باش کامل برای بارش‌های چند روزه پایتخت هستند.

اصغر عطایی، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با شهر، درباره اقدامات پیشگیرانه نیروهای خدماتی در زمان بارش‌های پیش روی شهر تهران، توضیح داد: این اقدامات در طول سال به صورت مستمر انجام می‌شود. اما باتوجه به هشدار هواشناسی نسبت به بارش‌های چند روزه و وزش باد در پایتخت، تمامی عوامل مناطق ۲۲ گانه از آمادگی کامل برخوردار هستند.

به گفته مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران؛ باتوجه به وقوع رگبار و طوفان، هماهنگی و اعلام عمومی به مناطق بابت آمادگی انجام شده و مناطق ۲۲ گانه از تجهیزات لازم در این‌باره برخوردار هستند.

عطایی در ادامه عنوان کرد: درحالی‌که ممکن است یک منطقه در شمال شهر درگیر باران و یک منطقه در جنوب شهر آسمان صافی داشته باشد، اما با این حال تمامی مناطق در این چند روز پیش رو آماده باش هستند.

او با بیان اینکه تمامی عوامل خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه تا زمان قطع بارش‌ها، حضور دارند، اضافه کرد: همچنین اگر وزش باد و طوفان صورت گیرد، مناطق ۲۲گانه مجهز به اره برقی و موتوری در صورت شکست شاخه درختان هستند.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام برطرف شدن گرفتگی مسیل‌ها و کانال‌ها، گفت: تمام نقاط آبگیر و خیابان‌های شیب داری که باعث تجمع آب می‌شوند، پس از بارش باران شناسایی خواهند شد و سپس توسط معاونت فنی و عمران ترمیم می‌شوند. البته به مروز زمان این نقاط شناسایی و ترمیم شده‌اند. اما برای رفع نقاط آبگیر باید پس از قطع باران این کار را انجام داد.

۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 14141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =