شرایط را برای استفاده مردم از امکانات ورزشی شهرداری فراهم می‌کنیم

سید محمد موسوی در جشن اهدای بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال منتخب محلات از مسئولان ورزشی منطقه خواست تا برای افزایش روحیه ورزش میان شهروندان تلاش کرده و شرایط را برای همه مردم و استفاده از امکانات در اختیار فراهم کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، جشن اهدای بازوبند کاپیتانی تیم منتخب محلات با حضور شهردار منطقه، معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران و مدیران شهری، شهروندان و خانواده شهدای ورزشکار این منطقه در سالن تربیت بدنی شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد.

سید محمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱ در این مراسم  ضمن ادای احترام به مقام شهدای ورزشکار و خانواده شهید رضایی مجد که در این برنامه حضور داشتند گفت: در روزهای مبارزه با استکبار ستیزی هستیم و یاد شهدای جوان و ورزشکار را گرامی می‌داریم.

موسوی افزود: من دست ورزشکاران را می بوسم و از همه شما می خواهم تا گروه همسالان، همسایگان، همکاران و اقوام را برای پیوستن به جامعه ورزشی و تحرک و نشاط پویای ورزش دعوت کنید.

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: جوانان ما باید برای ورزش و حس همدلی که از آن نشات می گیرد تلاش کنند و ما هم در این فضا کلیه امکانات را در اختیار آنها خواهیم گذاشت.

او با اشاره به تأثیرات ورزش در ایجاد حس همدلی و نشاط جمعی گفت: اگر کسی ورزش می کند، جسم سالمی خواهد داشت و جسم سالم الزام داشتن تعادل روحی و نشاط درونی خواهد بود و اگر دنبال فکر خوب هستیم باید جسم آماده داشته باشیم.

شهردار منطقه ۱۱ با بیان این که برای خدمت به مردم و کار جهادی باید جسم آماده و سالمی داشته باشیم از کارکنان شهرداری خواست برای نشاط بیشتر با هدف خدمت به مردم و سلامتی، ورزش کنند و از امکاناتی که در اختیارشان است؛ بهره ببرند.

موسوی گفت: اگر ورزش را با هدف خدمت به مردم و رضات خداوند انجام دهید، خداوند به آن برکت می دهد و اثرات بیشتری خواهد داشت.

او با اشاره به سرانه ورزشی مناسب در منطقه ۱۱ گفت: از همکارانم می خواهم برای افزایش روحیه ورزش میان شهروندان تلاش کنند و شرایط را برای همه مردم و استفاده از امکانات در اختیار فراهم کنند.

۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: 14212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =