ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان برای تهیه سند چشم انداز گردشگری شهرری

شهردار منطقه ۲۰ در نشست مشترک با اعضای شورای مرکزی مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری گفت: تهیه سند چشم انداز گردشگری و میراث فرهنگی شهرری توسط مجمع شورای جوانان شهرری برای ترسیم نقشه راه الزامی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ محمد ناظم رضوی شهر دار این منطقه گفت: استفاده از ظرفیت نخبگانی که به شهرری تعلق خاطر دارند برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه ری و تعامل با مدیریت شهری برای حضور در حوزه گردشگری ضروری است.

شهردار منطقه ۲۰ با تاکید بر ضرورت تهیه چشم انداز میراث فرهنگی و حوزه گردشگری در ری، افزود: با توجه به قدمت و پیشینه تاریخی ری، به منظور معرفی این شهر باستانی به جهانیان می‌توان با کمک مجمع شورای جوانان، دبیرخانه شهرهای اسلامی و مذهبی ایران را در ری تشکیل داد.

ناظم رضوی بیان کرد: ری سرزمینی است که گستره فرهنگی بزرگی دارد و می بایست به لطف وجود بارگاه مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آن را به عنوان یک جهان شهر بزرگ اسلام و شیعی نشان دهیم.

او گفت: مدیریت شهری این منطقه از تمامی نخبگانی که به شهرری تعلق خاطر دارند و نیز سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی دعوت می کند تا در حوزه توسعه شهر در تمامی حوزه ها به ویژه توسعه گردشگری با ما همکاری کنند.

شهردار منطقه ۲۰ افزود: در انتصابات منطقه ۲۰ با درنظر گرفتن ابلاغیه‌های شهردار تهران و منطبق با چهارچوب گام دوم انقلاب، از ظرفیت افراد شایسته و متخصص استفاده خواهد شد.

ناظم رضوی با تاکید بر اینکه ما از نظرات و پیشنهادهای جوانان متعهد و متخصص شهرری در اجرای برنامه‌های عملیاتی مدیریت شهری استقبال می‌کنیم، گفت: بررسی موضوعی معضلات و مشکلات مدیریت شهری با مشورت جوانان نخبه در دستور کار مدیریت شهری جدید است.

در این جلسه اعضای شورای مرکزی مجمع مشورتی جوانان ری ضمن بیان تعدادی از ایده‌های خود برای تاثیرگذاری بیشتر مدیریت شهری؛ حضور افراد نخبه در جلسات مدیریتی، استفاده از ظرفیت معتمدین شورا برای مطرح کردن موضوعات کلان شهری در جلسات، تهیه بانک اطلاعاتی از جوانان نخبه، توجه به شایسته گزینی در مسئولیت های مدیریتی با استفاده از پتانسیل جوانان برای ایجاد انگیزه و مشورت گرفتن از آنان و همچنین عملیاتی کردن ایده‌ها و پیشنهادات را ضروری عنوان کردند.

نشست مشترک با مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری با حضور شهردار، مشاور اجتماعی شهردار و رئیس روابط عمومی منطقه ۲۰ در محل خانه جوان-خانه سمن- دفتر احزاب برگزار شد.

۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 14282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =