رونمایی از نخستین دیوار افتخار مترو در ایستگاه تجریش

مراسم رونمایی از دیوار افتخار مترو صبح امروز نوزدهم آبان ماه، با حضور حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان در رشته کشتی آزاد، مدیرعامل؛ معاونان و مدیران ارشد شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ایستگاه تجریش برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، علی عبداله پور در این مراسم با بیان اینکه همه امروز از حسن یزدانی به عنوان یک اسطوره در کشور یاد می کنند، گفت: او جدا از قهرمانی در عرصه پهلوانی و سیرت زیبا هم زبانزد است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: به جهت تکریم و تقدیر از افتخار آفرینان کشوری در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی دیوار افتخار در ایستگاه‌های متروی تهران نصب می شود و افتخار داریم که اولین دیوار افتخار مترو را  به نام حسن یزدانی مزین کردیم. 

حسن یزدانی ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، بابت این رویداد گفت: امیدوارم این کارها ادامه دار باشد و این مراسم ها برای سایر ورزشکاران و کسانی که دل مردم را شاد می کنند، انجام شود.

او افزود: همیشه قدردان مردم عزیز کشورم هستم و مطمئنا لطف خدا و دعای خیر مردم باعث شده که بتوانم در میادین کشتی موفق باشم.

در پایان این مراسم به صورت نمادین نگاره مدال پر افتخار طلای حسن یزدانی به عنوان نماینده ورزش کشتی کشور در مسابقات ژنو رونمایی شد. همچنین خانم معظمی به نمایندگی از جامعه معلولین به پاس قهرمانی ها و پهلوانی های حسن یزدانی یک قاب یادبود به او تقدیم کرد.

معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه قصد دارد تا در آینده تصاویر مشاهیر و نام آوران کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی و ورزشی را در ایستگاه های مختلف مترو نصب کند.

۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر: 14327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =