لیگ محله‌ای جام «سردار حاج قاسم سلیمانی» در جنوب شرق

لیگ ورزشی محله‌ای با عنوان «سردار حاج قاسم سلیمانی» در جنوبشرق تهران آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبرگفت: این رویداد ورزشی با هدف ترویج و توسعه ورزش، ایجاد شور و نشاط و تحرک بخشی به شهروندان، فراهم سازی کشف استعداد های فردی و تیمی، ارتقای سطح آمادگی جسمانی و افزایش حس احترام به قوانین گروهی و مقررات اجتماعی برپا شده است.

به گفته او؛ لیگ ورزشی محله ای به همت اداره تربیت بدنی منطقه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ویژه بانوان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ۱۰ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ با اشاره به اینکه این لیگ با حضور بانوان محلات ۱۹ گانه در مجموعه‌های ورزشی منتخب در حال انجام است، افزود: هزار و ۵۰۰ شهروند در این رویداد ورزشی تا پایان آذر شرکت خواهند کرد.

مختاری به تشریح رشته‌های ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: بسکتبال، والیبال، فوتسال، داژبال، ایروبیک، بدمینتون، تکواندو، ژیمیناستیک، دارت و آمادگی جسمانی از جمله مسابقات برگزار شده در این دوره است.

او به استقبال خوب شهروندان در برخی رشته‌ها اشاره کرد و گفت: مسابقات والیبال با حضور ۴۰ تیم از محلات در حال برگزاری است.

مختاری در پایان افزود: این مسابقات با محوریت مساجد و محلات در تعامل با نخبگان و حضور مربیان و داوران داوطلب به منظور جلب مشارکت و رضایت شهروندان انجام می‌شود.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
کد خبر: 14365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =